1. Gövde 2.00 mm sacdan tek parça olarak kıvrılıp, preslenerek form verilmiş ve mukavemeti artırılacaktır. Taban köşeler radüslüdür.Gövde sacı ile yan sacların ... Devamı
1. |
Gövde 2.00 mm sacdan tek parça olarak kıvrılıp, preslenerek form verilmiş ve mukavemeti artırılacaktır. Taban köşeler radüslüdür.Gövde sacı ile yan sacların birbirine montajı, yan sacların kenarlarında preslenerek oluşturulan en az 20.00 mm genişliğindeki bükülmüş çıkıntı veya dudak ile gövde sacına dıştan monte edilerek radüsler dahil komple kesintisiz olarak kaynatılmıştır. |
2. |
Gövde kaynağı ve diğer kaynaklar gazaltı tekniği ile cürufsuz, kaynatılmıştır. |
3. |
Gövde ağzı 30x50x2.5 mm ebadında içten tırnaklı U profille çevrilmiştir. |
4. |
Araç düzeyindeki kaldırma aparatına uygun kaldırma kolları 45,00x10,00 cm ebadında 4.00 mm sacdan delinerek 18.00 mm yuvarlak kol, alttan ve üstten saca kaynatılarak gövdeye kaynatılmıştır. |
5. |
Kapak 1.20 mm tek parça sacdan preste sıvama ve mukavemet arttırıcı form verilerek kenarları konteyner ağzını tamamen kapatacak şekilde imal edilmiş ve gövdeye menteşe ile monte edilmiştir.. |
6. |
Taşıyıcı 4 adet 160x45 mm ebatında geniş maşalı 360 derece dönerli ve maşa sacı 4.00 mm olan TS EN 12532 standartına uygun teker mevcuttur. Teker bağlantı ayak sacı 4.00 mm dir. |
7. |
Konteynerin içi ve dışı kapak dahil komple sıcak daldırma galvenizleme sistemi ile TS EN ISO 1461 standardına uygun galvenizlenmiştir. |
8. |
Konteyner TS EN 840-3 Standart Uygunluk Belgeli,+ %5 toleranslıdır. |
|
|
1100 LT SICAK DALDIRMA GALVANİZLİ ÇÖP KONTEYNERİ ŞARTNAMESİ
Teknik Döküman | |
---|---|
E-Katalog |